fannybarcelona.blogg.se

Torsdag

Publicerad 2014-09-05 16:14:30 i Allmänt,

Hola!
Igår var det dags att besöka universitetet för första gången. Det började med att vi nästan tog ett tåg åt helt fel håll men tillsist hittade vi rätt. Resvägen till skolan kommer bestå av 15 min promenad och sen exakt 33 min pendeltåg vilket känns helt okej. Campus är enormt så vi körde "följa strömmen teorin", vi hamnade helt fel men efter ett tag kom vi till rätt ställe. Efter att vi registrerat oss på skolan tog vi pendeln tillbaka till Barca och käkade lunch / strosade runt. 

På kvällen käkade jag middag med min roomie sen följde jag med henne till en bar för att träffa lite nytt folk, super trevligt! 

Det kommer vara lite dåligt med bilder här i början, ska fixa en till telefon som jag kan ta lite bilder på stan med! 




Kommentarer

Postat av: Aggecool

Publicerad 2014-09-06 13:02:28

Kul att det går så bra <3 det är roligt att höra vad du gör men ja, lite mer bilder vore kul ;).

Puss å kram från Brindisis 💗

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela