fannybarcelona.blogg.se

Lördag

Publicerad 2014-09-13 18:27:31 i Allmänt,

Hola! 
Igår kväll gick Annelie och jag och strosa på stan, detta resulterade i att jag nu har ett spanskt telefonnummer (och tillgång till internet hela tiden) och en ny "skolväska". Efter strosandet drack jag den godaste och billigaste frozen margaritan jag någonsin druckit, dessutom hade den passionsfrukt smak. Vi käkade och drack dessa på ett mexikanskt ställe som heter rosa negra, ligger inte alls långt bort och har riktigt bra priser! Ni som planerat att hälsa på mig här nere kan räkna med ett besök där. 

Idag har det varit molnigt så har spenderat dagen med att tvätta / städa / besöka båge bageriet och mataffären. Ikväll ska vi på någonslags gatufestival och sedan vidare till en stor nattklubb, blir nog grymt! 

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela