fannybarcelona.blogg.se

Hola!

Publicerad 2014-09-09 20:50:27 i Allmänt,

Igår var första dagen i skolan, kurserna verkade helt okej och träffade en hel del trevlig utbytesstudenter. Igår hade jag en släng av hemlängtan, men när jag skulle somna frågade Mannon (rumskompis) ifall jag ville gå ut och äta glass, så vi köpte varsin glass och åt den medan hon visade mig ett helt fantastiskt fint torg här som jag missat. Det var himla mysigt och hon fick mig att må mycket bättre, har haft sån tur med att få bo ihop med henne. 

Ikväll ska vi köpa glass på en supercool glassbar några portar bort på våran gata, kan bli en grym tradition tror jag! 


OBS, ursäkta alla matbilder 


Kommentarer

Postat av: Aggecool

Publicerad 2014-09-10 12:21:51

Jag läser också den boken!! Haha :)

Svar: Hahah Gud vad random! Visst är den bra?
fannybarcelona.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela