fannybarcelona.blogg.se

Hej

Publicerad 2014-10-01 23:51:38 i Allmänt,



Igår var jag glad, fick brev hemifrån, för det första hade det endast Zlatan-frimärken (som jag samlat på jobbet hela sommaren), för det andra innehöll det flera påsar av min favorit dipp. Tack Mamma <3 








Jag har idag haft en såkallad "perfekt" dag (med mina mått mätt). Började med en efterlängtad sovmorgon, en timmes skola sedan hem för att käka lite lunch. Organiserade min garderob (läs klädställning och lådor där det råder kaos), satte mig sen effektivt och pluggade i 1 h = klar med både morgondagens och fredagens läxa. Sen strosade jag och min rumskompis Laura (som tyvärr flyttar ut i slutet på veckan) i diverse affärer. Hem igen för en snabb omladdning / ombyte innan hon tog med mig till en jätte bra vietnamesisk restaurang, för övrigt är det syster restaurangen till rosa negra (den med de underbara frozen margaritas). Drack drinkar och åt fantastisk mat. På vägen hem tog vi ett stopp på glass-affären på våran gata, visar sig att killen som jobbar där försöker lära sig svenska. Han tyckte att jag skulle Komma förbi ofta så att han fick öva, jag tyckte det lät bra. Hänger jag där tillräckligt ofta så kanske jag får rabatt på glassen?!

Nu ska jag sova, skola imorgon. Puss och kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela