fannybarcelona.blogg.se

:)

Publicerad 2014-10-04 10:24:38 i Allmänt,

Planerna för torsdagskvällen blev ändrade, vi gick till ett lokalt mer "autentiskt" mexicanskt hak. Maten var grym och komiskt nog låg det bara runt hörnet från oss. Vidare in i det Goticska kvarteren hittade vi nya mysiga barer, en helt perfekt torsdagskväll. 






Igår var det äntligen fredag, kämpade mig igenom 3 timmar i skolan för att sedan vara fri! Hemma slängde jag ihop en Parma / melon sallad av lite smått och gott som jag hade i kylen. På eftermiddagen tog Laura med mig på strosande i "El Born", området bredvid det vi bor i. Där fanns små och charmiga gator samt massvis med butiker och barer. Att gå där var lite som terapi, knappt några turister och solen sken starkt. 












Idag håller det fina vädret i sig, jag ska nog passa på att gå ner till stranden ett par timmar. Senare på eftermiddagen blir det en tripp till Ikea och sist men inte minst drinkar och middag på rosa negra med mina skottska vänner från skolan. 



(Såhär ser dem ut om ni är nyfikna)

Puss och kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela